Corso Sint Jansklooster lanceert nieuwe huisstijl

De Christelijke Oranje Vereniging Sint Jansklooster heeft een nieuwe huisstijl voor het Corso Sint Jansklooster gelanceerd. Vanaf dit corsoseizoen zullen de nieuwe uitingen gebruikt worden door de COV.

Er is een nieuw logo ontwikkeld door corso-partner Active Creations uit Zwartsluis en de vormgeving van alle marketing-uitingen is door deze partij in een nieuw jasje gestoken. Alle bestuurs- en commissieleden zijn daarom ook voorzien van nieuwe kleding. Ook het jeugdcorso heeft een nieuw logo gekregen. Met deze vernieuwde huisstijl verwacht het Corso haar identiteit nog verder te kunnen versterken, zowel regionaal, nationaal als internationaal.

Het corsomagazine zal daarnaast vanaf komende editie worden vervangen door een app. Iedere bezoeker kan deze app enkele weken voor het Corso gratis installeren op zijn of haar smartphone. De app is zeer gebruiksvriendelijk en zal alle informatie verschaffen die men voorheen in het corsomagazine kon vinden. Het Corso wordt gehouden op 20 en 21 augustus.